20 fakta om mig

1. Jag är mest flummig då jag är hemma, dansar runt och leker 2 åring
 
2. Önskar att jag var bra på något, t.ex fotboll, spela piano, sjunga osvosv, ni fattar
 
3. Jag hatar mitt hår på alla möjliga sätt
 
4. Jag tycker jag har stora fötter.. skäms över dom
 
5. jag hatar hösten, bara regn-regn och lite mer regn. Ibland kommer lite blöt snö med där också
 
6. innan i sjuan vågade jag inte göra något för att det kändes som folk skulle dömma, men nu så kör jag mitt race, alla andra bryr sig inte egentligen. dom har ju sina egna problem
 
7. missnöjd med mitt utseende, yesyes, vilken tjej är inte det typ?
 
8. jag skriver alltid att jag ska plugga här på bloggen men nej, jag gör det aldrig, jag glömmer bort det och kollar OTH istället typ
 
9. jag är oftast väldigt blyg när jag träffar nytt folk men försöker alltid pusha mig själv att va social
 
10. ibland känner jag att ingen bryr sig om mig, så jag blir depp
 
11. jag älsar jullåtar <33
 
12. jag älsar att smsa med folk på kvällen, så messa moi
 
13. jag blir ful på bilder hela tiden..
 
14. Jag har perioder då jag har perfekt hud och då den bara är ful och finnig
 
15. jag tycker bussar är mysiga och älskar att åka på dom, om jag har musik i öronen
 
16. tycker det är kul att kaxa mot idioter ibland.. haha
 
17. Springer ganska ofta men min kondition är ändå ganska dålig.. haha
 
18. Varje gång jag faktiskt verkligen bestämmer att jag ska äta nyttigt så äter jag en kaka dagen efter
 
19. Jag har nog sakta förlorat en vän nu på senaste och har inte ens reflekterat över det
 
20. detta skulle egentligen bara bli "10 fakta om mig" men jag älskar sånt här, haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback