6 oktober

 
HEJ, hallå, sitter och lyssna nirvana musik som jag inte hört på flera månader, älskar att lyssna på musik som man tagit "paus" från eller hur man nu säger. 
Update om helgen är att jag haft så himla kul, träffat människor och gått på världens läskigaste film med girlsen! Imorgon åker mina föräldrar till Espania och då kommer jag vara alone tills fredag så tror några tjejer kommer komma hit och hålla mig sällskap! 
Juste, fick en fråga från någon (WOW EN KOMMENTAR!!??) om varför jag bara ska gå i skolan 2 veckor? Jo vi har prao efter denna veckan i skolan, sen efter praon så är det älskade höstlov! Men vi hörs, hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du lesbisk?

2013-10-06 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback