Tom is mean...

Han ta mitt spotify! Eller aa, pappas då men ändå ! Jag tkr att tom kan köpa ett eget spotify premium ! :o Ska väll snart gå o lägga mig ;) Jag o ellen ska antagligen åka upp tilll stadsbibloteket imon idag ! :D Ska låna lite böcker som man kan kolla lite i osv ;) Längtar till Sillvik ! :D ♥
Ska kanske gå upp till den elaka tom o kolla läget fär uppe? antagligen sitter han vid  datorn o kör nått värdelöst spel... Okej jag ska inte precis skriva/säga nått eftersom jag spelar Sims ? Hahahah ;D Kanske ska ha ett litet hemma spa innan det är dags att sova också ;) Ska ställa in några tidsinställda "hemliga" inlägg bara för att jag äe lite lat ;)
Fjortizz bild ;) ♥
Puss ♥ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback