Sleep or no Sleep.... That's the big question ...

Rubriken ställer frågan, ingen aning om hur jag ska svara.. Jag känner för att va vaken överdrivet länge men vill ju kanske sova ut idag?
Aja, jag ska inte prata om den frågan ;)
Istället kan vi prata om min dag? Den har varit ganska slapp o lite osocial eftersom jag läste ungefär hela dagen ;) hah :D bokmalen ;) Imon blir det bio med Samuel :D ♥ Pirat filmen blev det :D (jag antar att ni förstår vilken film jag menar vars namn är för komplicerat för mig att orka skriva )
Såklart sitter jag o drogar i mig massa cola o tycker jag är duktig för att jag orkar hålla flaskan med en hand.. ;)
Får väll åka o låna några nya böcker snart igen... Är fan grym på att läsa ut en bok så himla snabbt, o det är inte alltid posetivt precis ;)
Aja, puss ♥ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback