Chill Dag ! :D

Goddag :D
Idag har det varit en chill dag :D Adrian o nelly ska få gästblogga lite sen ;)
Iallafall, dagen har spenderats med adrian o nelly då ;) Adrian kom hem från Spanien idag och gav mig o Nelly fina presenter :D
Haha, ugglan var en liten klocka ;)
Shiit i att jag ser lite cp ut ;)
Dagen spenderades somsagt med nelly o adrian o vi åkte ner till piren o letade pant..... o köpte en glass :D
Fast jag tappade min glass... :( Självaste struten gick av så fort jag skulle börja "mumsa " i mig den.. :( Men "glassgumman" gav mig en ny glass :D Hon var snel :D ;) Sen gick vi hem (jag gick utan skor av anledningen att jag blivit bohem) o vi gick vilse på fd sommarland... ;) Vi har kommit på massa bra skräckfilms stories ;)
Men nu ska Adrian o Nelly gästblogga lite ;)
Nelly Här !!
shoo bre (Y) piren va treflisch förutom att jag nog valde fel klädesplagg.... ;) jag hade kjol o det blåste rätt mycket nere vid piren.... aja, ska sova hos frida "krabban" inatt, målet är som vanligt att va uppe längre än vanligt (Y) :)
Adrian Här !!
Yoyoyo, check my flow!!! :D Det var pretty skönt nere vid piren, with ice-cream and all!!! :D Sen gick vi jue hem o kom vilse i sommarlandet, haha... :P Aae, sen har vi bara haft det chill, and it was a treflisch (nelly style) day!!! (Y) :D :P
frida här igen ;)
puss ♥:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback