Trollkarlen o ugglan satt i en stuga, plötsligt blev berättelsen cp o ingen fattade något mer

Kollar på CSI XL :)
Jag tror några från min gamla klass förstår rubriken.. xD
Ska nog måla mina naglar nu :) o flytta tillbaks till mitt rum.. HAr bosatt mig för dagen i mina föräldras sovrum pga av att jag typ dog av hur varmt det var överallt i huset (mamma o pappa har luftkondition i deras sovrum) ;)
Imon väntas en as najs dag med ellen ♥♥ Vi ska antagligen sticka till McDonalds med Filip o Joel :)
En bildbomb är påväg !
såklart får ni ett smakprov ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen j

Hahaa o sen kom en trolll o han blev förvandlad till en mus ?kvar va en förtrollad uggla och en mus i ett hus fullt med katter ;D hahhahahayhahahhhHhahahahHHahahahahahahahahajJa

2011-07-30 @ 13:19:26
URL: http://ejakobsson.blogg.se/
Postat av: Adrian Hedlund

Hahahaha...Jag förstår... :D

2011-08-02 @ 16:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback