2 maj

 
installerat massa sims 2 spel på pappas gamla dator nu, fick hans pc laptop och ska spela sims på den nu! Så kul!! Idag har jag annars inte gjort allt för mycket, åkte hem till Ebba och solade lite osv, sen så var jag fast på june någon halvtimme pga av avspärrningar vid torpa. Träffade Malin lite kort och hon åkte buss med mig.. haha, sen när jag kom hem pluggade jag lite till franskan oså. Känns inte alls bra då detta är det franskaprovet jag pluggat minst till.. Imorgon ska jag springa på morgonen, antagligen inte, plugga och spela lite sims kanske (??) innan skolan, sen efter skolan ska jag träffa mamma på stan lite och på kvällen hittar jag nog på något! förövrigt är det Popadelica på lördag, och jag kunde varit mer taggad , MEN ÄNDÅ, hoppas på en grymlördag! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback