19 maj

 
kommer jag tröttna på att lägga upp panda saker? Nej, så get used to it heheh
söndag, borde ha fet söndags ångest då jag ej pluggat något till fysikprovet.. Men ska kolla om jag kan ha det på tisdag så får jag plugga till det imorgon istället. Försökte öppna boken innan, men seriöst, det gick bara inte att lära sig något. Annars så har jag gjort en video på hela min söndag som jag ska försöka lägga upp, fast bara om den blir bra..haha, så dålig på sånt!
annars så var jag lite på ljungarum i fredagskvällen och igår så var sandra,ebba och ellen här och kollade på ESC, tycker sverige förtjänade lite bättre poäng?? Ikväll ska jag sova hos nelly och trotsa att det är söndag och imorgon så ska jag bara plugga och träna efter skolan! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback