13 maj

 
första bilden på min man, andra bilden blev jag bara glad av! Seriöst, vill gå på festivaler osv tills jag dör, skänk mig pengar typ
Har pluggat i 3 (!!!!!) timmar nu inför biologin så jag har en sammanfattning på allt, så kan jag bara läsa igenom den 1000 ggr imorgon, hoppas på att provet går bra! Annars ska jag iväg om en kvart upp till axamo och springa med pappa! Hoppas på att det går bra också, har så sjuka "bra träningsdagar" och "dåliga träningsdagar" så det inte är sant, ena dagen kan jag springa en mil utan att bli sådär super trött, sen nästa dag klarar jag knappt 2 km.. Fattar inte varför det blir så? Blir alltid jätte besviken på mig själv när jag har dåliga träningsdagar, men sen tänker jag att jag iallafall försökte så blir det bättre! 
Ska lägga mig tidigt ikväll, kände idag att jag var för trött.. shit, la mig vid 3 tiden, så duuuumt. Ångrar mig alltid på morgonen att jag var vaken sålänge! Och nu blev detta inlägget super långt, HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback