30 dagar

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Mina syskon
Dag 3 – Något/någon jag älskar
Dag 4 – Hobby
Dag 5 – Min bästa vän
Dag 6 – Betydelsefulla låtar
Dag 7 – En ny bild på dig själv och 10 fakta
Dag 8 – I min handväska
Dag 9 – Dig och dina vänner i bilder
Dag 10 – Favorit glass
Dag 11 – Det här hade jag på mig idag
Dag 12 – Mina rädslor
Dag 13 – Min klass
Dag 14 – Favorit ämne i skolan och varför
Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Det här får mig alltid att må bättre
Dag 17 – Min skola
Dag 18 – Min dag
Dag 19 – Tv programet som du gillar mest
Dag 20 – Det här saknar jag
Dag 21 - Min favoritplats
Dag 22 - Det här får mig att gråta
Dag 23 - När jag blir stor...
Dag 24 - 5 minnen jag aldrig glömmer
Dag 25 - Det här åt jag idag
Dag 26 - 8 saker jag inte kan leva utan
Dag 27 - Topp 5- lista på mat/maträtter
Dag 28 - Gammal bild på dig och din bästa vän
Dag 29 - 7 Saker jag måste göra innan jag dör
Dag 30 - Det här är viktigt för mig

Tog dessa saker från Alice Blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback