12 maj

bild från när jag, ebba och malin var uppe vid åsa och åt pizza och godis, så mys
 
amen hej, har glömt att blogga nu i x antal dagar, shit, men ni kollar ändå in? kul att veta! Vet inte vad jag har gjort dom senaste dagarna, det har ju varit långhelg och jag har väll mest luggit under en sten och dött.. haha, nej men har faktiskt träffat lite människor. Idag vaknade jag vid 12-13 tiden och åkte då vid 2 eller något och gymmade, skönt att röra på sig lite, det blir liksom aldrig av! Men denna veckan så jävlar!! haha, skriver alltid så men ska verkligen försöka.. Ska borsta tänderna snart och sova, är sjukt trött! Ska försöka blogga bättre denna veckan också, så håll utkik! haha, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback