tankar

vill inte gå upp imorgon, orkar inte tänka tanken på att gå till skolan. Känner mig som ett stort misslyckande såfort jag sätter mig vid bänken, att jag inte kan något av vad alla andra kan. Vill så gärna ändra det, plugga och läsa in efter skolan men har ingen energi kvar då, hittar inte rätt pluggsätt. Man vill, iallafall jag, alltid vill ligga på topp, vara sådär lite bättre än den där som alltid är bäst. Iallafall för mig är det så, och verkligen inte bara i skolan utan alla andra gånger också, jag jämför mig alltid med mina vänner eller bara folk jag ser på gatan, utseende-kläder-kropp, yes you name it. Känner mig alltid sämst, sämst på allt. Och jag vet ju att egentligen kan man inte ligga på topp, att man inte ska behöva göra det men JAG ligger ALDRIG på topp på någonting, jag är inte "bäst" på något, inte skolan-utseende-personlighet eller något annat. Och jag kan ju då meddela att det är topp tio i "saker man ej vill känna" att känna sig så värdelös. Ja lite kvällstankar där ja, men behövde skriva av mig, Torsdagen blir bra tror jag om jag har tur. håller tummarna
 
 

Kommentarer
Postat av: Evve

Asså åh sluta frida! Du är grym på all sett och viss. Du har en azum personlighet och är hur sör och snygg som helst och du har jätte många som älskar dig för den du är! Du äger! :*

2013-03-21 @ 07:14:28
URL: http://evejohannesson.blogg.se
Postat av: Du vet vem

Förstår hur du menar och känner... Jag är också sån och jämför mig lätt med andra. Måste sluta med det för det funkar aldrig i längden. Alltså det där med att ligga på topp hela tiden är skitjobbigt och det är inget måste att göra det! Jag tycker iaf du är duktig i skolan och dessutom är du skitfin som du är Frida! Försök fokusera på dig själv istället. Skit i alla andra. Du är bra precis som du är <3

2013-03-21 @ 22:31:05
URL: http://sandramedenica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback