vildmark

 
 bilder från idag
sitter med felicia at felicias och lyssnar musik och taggar.. haha, sådär kanske.. ska åka vid 3 så ska alltså inte sova något innan bussresan påväg dit, vi ska ju ända upp till norrland så det lär ta x antal timmar, så kan lika gärna sova för har ju ingen mobil eller något! Kommer hem om 10 dagar och kommer inte kunna använda mobilen för den ska man lämna hemma.. haha, woho!
Idag så var det skolavslutning också, känns verkligen inte som sommarlov? Känns mycket annourlundare än vad det brukar göra. Efter skolavslutningen så åkte jag hemåt och fixade inför brors student, bara 4 år tills det är dags för mig! Fick också mina betyg idag men blev väll sådär nöjd.. IALLAFALL så åkte jag vid 7 tiden hit till felicia och då kom emma hit en stund, sen gick (!!) vi hem till mig från torpa och hämtade mina byxor, men ska vara mer social nu, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback