7 juni

 
 
 
och sådär bra gick det med att blogga mycket! haha.. Men kan fill you up om mina senaste dagar, har haft temadagar i skolan as i said before, varit hos rasmus med andra goa människor, shoppat inför vildmark+träningskläder med familjen!
Idag kom jag hem vid 12 kanske? åkte då till intersport och shoppade loss.. haha, nejmen fick med mig ett par nya träningskor, 2 träningströjor och springshorts hem! + lite vildmarks grejer. Sen åkte jag upp till Åsabadet och träffade lite människor där och badade (!!!), köpte sen godis till morgondagen i gbg och skulle gymma med nelly, men vi var ute och sprang istället! Ska nu sova, förlåt för världens längsta inlägg! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback