26 juni

 
2 lite fula bilder på mig sen någon gång innan sommarlovet? IALLAFALL
har inte bloggat, för jag inledde sommarlovet med vildmarkskonfaläger, paddlade 3 mil o vandrade 5 mil, allt var förjävligt väl på lägret och jag ville bara hem, men nu när jag tänker tillbaka var det faktiskt ganska kul! Fick nya vänner och kände mig faktiskt mer självsäker när jag lämnade lägret. För seriöst, klarar man frystorkad mat i 4 dagar, då klarar man allt .. haha
Kom hem i måndags från vildmarken, sen nu i veckan har vi haft konfaträffar hit och dit och imorgon ska vi till slottskogskyrkogården och vattenkrig på kvällen! Imorgon har jag också bestämt träff med girlsen från "ostgänget", och det ska bli sjukt kul att träffa alla samlade igen! Har också eventuellt en kväll planerad med ebba, ska bli kul och träffa henne igen också! 

Annars då? Vet inte riktigt vad som hänt, har sommarlov wich is the best feeling någonsin! HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback