17 juli

 
omg. omfgomfg alltså grabbar, JAG HAR TRÄFFAT PANDA, JAG HAR SNACKAT MED PANDA, JAG HAR RÖRT HONOM!! herregud, efter att ha fangirlat honom i x antal månader sen popadelica så var det så sjukt kul och amazing att höra honom live igen! Fick ta ett kort med honom!! Ser ut som ett cp men åh, har bästa panda vid min sida!!! Iallafall, ska sluta hypa så mycket om det, åkte upp till norrköping med bästa Emma och hade mysig dag i norrköping, pratade och gick och köpte sallad (DET TOG TYP 3 TIMMAR, HAHHA) sån mysig tjej är hon iallafall! 
Idag har jag lyssnat ihjäl panda, alltså förlåt att jag är som jag är men han är bäst! Blir helt konstig när jag lyssnar på hans musik, vill tillbaka o se honom live igen, vill träffa honoooom.. haha, men annars idag har jag spelat poker med min bror och mest hängt med honom hela dagen, varit ute och gått och nu ikväll träffade jag Nelly, men ska försöka sova nu, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback