1 juli

 
herregud, nästa månad är AGUSTI, fattar ni det eller? JAG BÖRJAR NIAN I AGUSTI, helt jävla sjukt. Känns som sommarlovet gått så snabbt, har mer än hälften av det framför mig men känns verkligen inte bra, vädret suger, fast har 2 as roliga veckor framför mig, ska till visingsö med nelly och andra människor och sen så veckan efter åker jag o ebba iväg mot Lidköping, hur kul kommer det inte bli då? Hoppas på fint väder, för seriöst vädret har varit sämst. Idag har jag förresten varit hemma från vildmark i en vecka, coolt ellerhur
idag ska jag iväg på konfaträff klockan 9:00, sen så ikväll blir det bio med mina 4 favoriter, The Bling Ring, lär va as bra, sen på kvällen är det mys hos ebba! Ska ta bilder, lovaaaar, men bloggar kanske mer inatt för har inte så många planer på att sova, HEJ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback