22 april

Bild sen i lördags, hade as kul! Var i ett vindskydd hela natten med goa människor så det var fint! 
shit förlåt, har ej bloggat på typ en evighet?? Har helt enkelt glömt bort, men skolan började iallafall idag, kändes faktiskt helt okej, back to reality liksom! Men nu är det inte alls lång tid kvar, 52 dagar kvar till sommarlov! HUR SJUKT ?? taggar så himla mycket, sommaren 2013 kommer blir best summer ever! Btw har jag nu också bestämt för att bara äta nyttigt ända tills sommarlovet börjar! Ska börja träna riktigt mycket nu också så jag kan se dom resultat jag vill se! Var på gymmet idag och körde stenhårt, gick sen hem och det var as skönt! Ska nog dra mig ner dit imorgon igen, får se om jag hinner! Ska träffa Nelly imorgon, vilket kommer bli kul! Men måste verkligen sova nu om jag vill orka gå upp imorgon, godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback