15 April

 
var ute och åkte longboard innan med david och typ ellen, eller hon skulle till vip så vi åkte dit och väntade på henne! Så sjukt gott är det att åka, helt sick att jag glömt bort hur underbart det är att bara glida fram! ÄLSKA
Annars åkte jag till Evve efter praon, var där och kollade film och pratade, längesen jag träffade henne så det var kul! Imorgon ska jag åka longboard hela kvällen och träffa Nelly+prao då som vanligt! Har denna veckan och sen blir det skola igen, känns faktiskt helt okej med skola då jag tycker praon är aningen jobbigare. Helt från ingenstans så ramlade jag i duschen för typ 20 min sen, hahah, sånt cp! Skrattade för mig själv när jag låg på golvet, har dock ont lite överallt nu men jag är stolt klumpig ✌ MÅSTE SOVA NU SÅ GODNATT, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback