00:52

 
hej grabbs, idag slutade jag praon 1,5 h tidigare och åkte då till pingst och träffade Nelly, David och Rasmus sen efter jag kommit hem så åkte jag nästan direkt ut med longboarden och träffade David. Så sjukt nice är vädret tycker jag, sådär varmt i luften och det är typ HEAVEN, älskar varm luft♥♥♥♥♥ vid 7 hade han träning så åkte då och köpte godis till min bror och gav det till honom, kände för att vara sådär super snäll så gjorde också en kladdkaka till honom, men den blev kanske liteeee fail... Smakade typ beskt.. haha, men det kan inte alltid bli perfekt!
Imorgon aka idag så ska jag iallafall inte till praon, men ska fixa lite smågrejer osv och kanske dra ut och åka longboard, as usual nuförtiden, men det är faktiskt ett måste när vädret är så fint! Ska bli grymmare än grymmast på att åka nu, förra sommaren var ju "inlärningsommaren" och denna sommaren ska jag bli proffset #1.. haha, lycka till frida! Kan knappt svänga och verkligen inte bromsa men aja, får lära mig det! Är inte ett dugg trött men vill försöka inte vända om dygnet så mycket, kände det idag på praon att jag var så sjukt trött, kanske för att jag sover as dåligt på natten? YES, ska bli ändring på det ! Blev ett as långt inlägg nu men typ världens tråkigaste bild, men ni klarar er, krammm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback