Dag 1-5

DAG 1- BERÄTTA OM DIG SJÄLV

Bor i Jönköping där jag lever livet med mina vänner, älskar Håkan hellström, går på Ljungarumsskolan i kanske bästa klassen. På sommaren åker jag longboard och på vintern kollar jag på hockey (hv är favoriten, ofc). Star wars äger. Använder min iphone lite för mycket, hatar franska. Lyssnar på musik hela tiden, försöker bli mer hälsosam.. lyckas kanske inte helt men ändå. Älskar mina doftljus från ikea. Jag älskar min familj, har en mamma och pappa (som dom flesta) och en bror. När jag gillar något blir jag besatt. 

ENOUGH OM MIG

DAG 2- STADEN DU BOR I

Jönköping, rätt så tråkig stad. Händer aldrig något kul här. Hade gärna flyttat till typ Göteborg eller något.. De finns vissa människor som är bäst och så finns de några som är dumma i huvudet (fast så brukar de ju va, haha) Jag vet inte mer vad jag ska skriva ? Så detta får räcka

DAG 3- MINA VÄNNER


kan tillägga nu att jag har några andra vänner men att jag inte hade bilder på er, så ni inte blir ledsna.. haha
 
DAG 4- EN BILD PÅ DIG 

Hahah, gud va söt.. Nej.. Men jag tycker rätt så mycket har förändrats på ett posetivt sätt, eller? Usch, hahah

DAG 5- BLOGGAR DU LÄSER
läser mina vänners bloggar, och intressanta bloggar, men vet oftast vem personen är , läser i perioder kissies blogg. Men ibland blir den lite tråkig.. haha 
 

detta var alltså dagarna jag redan gjort på min gamla blogg på devote


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback