Vi sitter här i vänten och spelar lite dOtA

Sitter i Lobbyn och väntar på att farmor ska komma och joina gänget, idag så hyrde vi en bil och åkte till ett vattenfall, där tävlade jag, pappa och tom om vems som kom upp till vattenfallet först, 278 m gång i trappor, den som vann skulle vinna 400 RM som motsvarar 800 kronor . Gissa vem som vann, jo jag ! Awesome! Sedan åkte vi till en fruktfarm där vi fick rundtur och smaka på lite exklusiva frukter, efter det så åkte vi in till staden som heter Kuah, gick lite i galleriorna där och jag köpte lite nagelsaker så nu kan jag pimpa mina naglar. Nu ska vi gå till en resturang så hejdå!
En bild på poolen skulle kommit om inte appen var konstig som vanligt, ni kan fantisera sålänge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback