Nyårslöften 2013

HÄLSOSAM- TRÄNA
 
Typ vanligaste nyårslöftet som människor har till sig själva? Men 2013 ska bli mitt år ! Ska äta nyttigt, ha godisförbud tills 2014, träna varannan dag, fixa gymkort och verkligen satsa nu ! Drömkroppen ska uppnås, so wish me luck! 
 
VÄNNER
Få nya vänner, vara mer social, leva livet med dom bästa, göra något nytt, göra något galet
 
FÖRHÅLLANDE
 
vilken tjej vill inte ha den killen som får en att känna sig speciell? Som du kan känna den där underbara känslan med? Jag skulle tycka det var helt ok om jag hittar den där som är det lilla extra
 
 
SATSA MER I SKOLAN
 
Ska verkligen köra hårt i skolan nu! Har helt ok betyg nu, men känner att dom måste ändå bli bättre, minst C i varje ämne, OK ?
 
ÖVRIGT
  • LÄSA ALLA HARRY POTTER BÖCKER
  • BLI NÖJD MED KLÄDSTIL
  • HA GLASÖGON OFTARE
  • INTE ÅKA BUSS TILL SKOLAN SÅ OFTA
  • HA EN GLASBURK DÄR JAG LÄGGER I LAPPAR VARJE GÅNG JAG BLIR GLAD
  • VARA VAKEN 60 TIMMAR
  • STÄDA RUMMET 1 GÅNG I VECKAN

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback