85 frågor

Jag vet inte om jag gjort domma innan ? Men hade sjukt tråkigt nu så jag kör lite, höhö

Personligt:

1. Ditt fullständiga namn? - Frida Madicken Strand
3. Längd? - 169
4. Vikt? - 500+
5. Smeknamn? - den coola ungen
6. Vart bor du? - Jönköping
7. Vad gör du på fritiden? - är med mina kjompisar eller något annat kul
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? Blond, ful, as ball, jobbig
9. Vad gillar du inte med dig själv? att jag är ledsen så ofta och onöjd med saker jag egentligen inte borde bry mig så mycket om
10. Vad är du mest nöjd med? - att jag på något sätt lyckats få så bra vänner
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? klart bästa humorn.. haha
12. Vad vill du jobba som äldre? - lärare
13. Hårfärg? - blondie
14. Ögonfärg? - blåa
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - den senaste månaden har jag försökt ta mig upp men sedan ramlat ner igen
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - inte ofta
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - för mycket
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - mascara
19. Någon vana? knäcka fingrarna.. haha 
20. Lyckotal? - asså åh, kan aldrig bestämma mig

Specielltvänner/folk:

21. Vad heter din bästa vän? - Evelina aka Evve
22. Hur många nära vänner har du? - 4 eller något, någon mer kanske
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? haha noppppeee
24. Vet många personer vem du är? - nej? tror inte det iallafall
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - nejnej
26. När var du senast med någon kompis? - igår
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - ja och nej, jag skulle inte kalla dom mina vänner men dom är liksom i min umgänges krets ibland
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - evve eller något, haha
29. Vem sov senast hos dig? - nelly

Romantik:


30. Vill du ha ett förhållande? - ja
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - äldre
32. Är du kär? - nej
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - nej skulle jag inte tro
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? haha ja
35. Ditt längsta förhållande? 4 år tror jag, typ i 1:an till 4:an, haha
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - nej , personligheten är ju viktigast
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - haha ja
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? haha, finns typ bara mongon där
39. I din klass? -nej

Från kram till sex:

40. Har du kramat motsatta könet? - ja
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - hahaha jaaa
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - ja
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - ja
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - ja
45. Har du pussat den du tycker om? - ja
46. Har du pussat någon inför folk? - ja
47. Kysst någon inför folk? - ja
48. Hånglat inför folk? - ja

Tankar & skit:
49. Har du någon fobi? - ja, kommer inte på dom nu bara

50. Har du någon allergi? - nejjj, eller allergisk mot bullshit.. hehe

51. Vad tänker du på innan du somnar? - Allt, bl.a om jag ställt alarmet, haha

52. Vad är de första du tänker på när du ser en person? utseendet i guess

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!

53. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - att någon tycker om mig
54. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - båda
55. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - båda
56. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? va?

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
57. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
58. Vad kommer först, tjejen eller träningen? -
59. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
60. Runkar du regelbundet? -

Vad väljer du?
61. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - icke oskuld 13 haha
62. Vänskap eller förhållande? - båda
63. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - finast personlighet
64. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - underkläder
65. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 8

Skulle du?
66. Kunna byta liv med någon? - JA
67. Isåfall vem då? - vet inte.. haha
68. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - haha har inte direkt tänkt på det
69. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - hahahhaha, nej
70.kunna gå på date med någon? ja?
71. Kunna sova ute på vintern? - JAAAA vill det, haha

72. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - usa 
73. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - NEJ

Klädstil:
74. Anser du dig själv vara en speciell stil? - nej
75. Vad klär du dig i oftast? - jeans och stickad tröja
76. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - nja, ibland inte
77. Klär du dig dyrt? - så länge det är snyggt bryr jag mig inte
78. Vilken är den fulaste klädstilen? wb emo, haha

Senaste 48 timmarna har jag?
79. Pussat någon? - nej
80. Haft sex? - nej
81. Fått en kram av en helt okänd? - nej :(
82. Ringt någon? - ja
83. Blivit uppringd? - ja
84. Funnit kärleken? - nej
85. Kollat på google? - ja

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback