2012

Januari- Började 2012 med nyårslöftet att jag skulle vara mer hälsosam. Började 8 Vårterminen. Fredagen den 13:e inträffade. 
 
 
Februari- Åkte till Malaysia med familjen i 3 veckor
 
 
Mars- Melodifestivalen, allt rullade på
 
 
April- Påsklov, grillade med fina tjejjor-åt 500 cheeseburgare
 

 
Maj- Hade det nice i Bottnaryd hos Ellen, tog första doppet (??) i rocksjön och offrade där en strumpa till rocksjön, var också i Göteborg med bästa mamma. Skaffade longboard
 
 
Juli- Tältade och kollade skräckfilm med de bästa, åkte till lewinsons stuga, åt fryst tårta
 
 
Juni- Skolavslutning, åkte till spanien-Nerja i 2 veckor
 
 
Juli- Bodde hos Ebba i 4 dagar och var hos ellen , åkte longboard, träffade mormor för sista gången
 
 
 
Augusti- mormor dog 9 augusti, gjorde lite allt möjligt, var i göteborg med först nelly och sen mamma, hade harry potter maraton hos emma, åkte longboard, började skolan med tetris dansen
 

 
 
September- Lewinson-Skörd bröllop, mormors begravning, hade det grymt med dom bästa
 
 
 
Oktober- Var med ebba och david, åkte till frankrike på utbyte med franskaelev- bodde hos constance, kväll hemma hos evve, halloween
 
 
november- första hv matchen iår med min homie evve, fyllde år och hade häng hemma hos mig, 
 

December- Berlin, Julafton, mysiga kvällar med vänner, lov, och nu nyårsafton! 
 
 
2012 var ett helt ok år, många tårar från min sida men det var en livserfarenhet. 2013 lär bli bästa året, fysatan vad jag taggar !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback