NYTT PROJEKT

Nu ska jag börja springa varannan dag i 2 månader. Ska jämföra hur långt jag kommer orka springa imon (tiden också) och sedan om 2 månader ska jag kolla hur långt jag orkar springa då (och hur lång tid det tar). Så nu börjar jag springa och jag börjar imon ! är sjukt taggad inför detta eftersom jag vill ha en MYCKET bättre kondition än vad jag har idag. Jag vet att det antagligen kommer bli stressigt för mig med det sociala livet o alla läxor ochsånt men nu känner jag att jag har massvis med tid över som jag gärna tar död på.
Ska också börja äta hälsosamt för att må lite bättre, så säger hejdå till chips, godis och läsk och säger hej till löpardojjorna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback