blurp..

Halloj! :D
Längtar tills måndag som faaaann! :o :D
Det blir ju liseberg då ;) men tror inte jag mamma o tom dock ska åka till grekland som vi planerat då... Utan vi åker veckan efter skolavslutningen typ istället (Y) :D <3
Så här ser min dag ut :
1. duscha
2. städa rummet
3. spela sims? :D
4. gå till affären med mamma
5. Plocka undan i vardagsrummet
6. Läsa ut twilight? ;D
7. blogga mer? :D hahah :)
så ser väll min dag ut? :D
Btw var jag på marknaden med ellen igår :) <3 Jag köpte en mysterie påse från Ur&Pen och ett blått o ett rosa nagellack från h&m ;D
okej, kanske inte bästa bilden menmen ;) :D

Kommentarer
Postat av: ellen

söööt bästis <3

2011-05-28 @ 14:08:47
URL: http://ejakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback