BoooomBOoooooooX

Lyssnar på lite fjortisdunk nu ;) Fast bara i hörlurar, alltså inte samma känsla som när hela huset vibrerar menmen , jag nöjer mig med det enkla ;) ♥ Börjar dock frysa ? Kanske ska sätta på mig täcket ;)  Måste ta bort mitt smink oså sen, typ om 10 timmar eller nått kanske ? :D Är såååå sugen på att vara en liten "nattbög" idag ;D Fast Tom snodde all min cola... Damn girl ! -.-' Men överlever antagligen ;)
Hade köpt sånt här fint foto papper för 50 riksdaler oså får man veta att våran skrivare nt klarar av det... Men pappa sa att vi kunde köpa nått till mig :D (Y) Woooh :D
Funderar lite på vad jag ska göra ... Kanske spela sims... ;) Fast vill dock inte va osocial denna vackra natt så vi får la se ;)
Ska nog till A6 o Kafe paus imon med ellen ♥
http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/skrivare-scanner-kopiator/PIXMAIP4850/canon-pixma-ip4850-skrivare
Den ser väll bra ut? :D ♥
SadFace :( ;D
Whhaaatt !?
dis is my gudby ;)
puss ♥ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback