Natt tankar

Jag tror halvt på ödet, jag tror att man inte kan ändra sitt öde. Jag tror att man kan ta olika vägar, omvägar, till ödet. Men jag tror inte man kan förhindra det. Jag tror inte att gud existerar, men jag tror att nått mystiskt finns där ute. Jag tror att det mystiska bestämmer hur ödet kommer vara. Jag tror att det var ödet att träffa vissa personer, att jag hatar vissa personer, att jag älskar vissa personer. Jag tror att man själv inte egentligen kan fixa sitt öde. Jag tror att man föds i ett liv med ett bestämt öde.
Visst det låter som om man kan skylla på ödet, och jag önskar att man kunde göra det men det är bara en feg ursäkt.
så filosofisk blir jag på natten sånna här nätter ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/july/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-07-28 @ 13:54:27
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback