This is my life, get the fuck out of it


Sitter o messar me Nelly o dagen, ska fota, lama sig, gå på bio osv idag me henne ! Chill !
Lanade inatt me Eve, chilledill me Star Wars, du äe bäst eve ♥
Idag har jag kört bio me Nelly o Ellen, hahha, såklart vann jag... MHAHHAH ! Var typ massa "småbarn" på banan bredvid oss och en sa att jag skulle hålla tyst.... RAGE !
Nemän sen efter bowlingen fick jag typ migränanfall så så fort jag kom hem somnade jag.. SLAPP-POTATIS ÄR JAG. Nemän nu ska jag göra något annat... HEjdå♥

Kommentarer
Postat av: Evve <3

No no no, du är bäst <3

2011-12-28 @ 10:20:24
URL: http://evvejohannessonn.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sööt du e:)

Va tröjan julklapp?? (på bilden)

KraMm..:*<33

2011-12-28 @ 15:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback