Köpa en enkel kaka, som är god o krämig ..

Blev du sugen på kaka nu ? ;) Hahah, nejmän ska gå nu o köpa en kladdkaka på Ica nära. Ska ju fira Nellys födelsedag o då behöver man ju en kaka... Kanske inte, menmen. Älskar min nya dator ! Så himmelskt bra asså ! Och mitt schema är med bra ! Asså det schemat man fick i skolan. Fast på Torsdag har jag 2 hålltimmar ? Känns lite halvt onödigt. Men träffade ju gött folk , typ Felicia, Amanda, Vera, Ellen, Joey, 2 random killar som Felicia kände ? Hahha :P Det var iallafall väldigt najs ju !
Hahah, cp hand. Måste föra över alla mina bilder från min gamla dator med ! O sen nån dag måste jag ge Ellen sin present ! ♥ Så Vi får la bestämma nån dag Ellen ? Nejmän nu ska jag dra mig tillbaks o göra nått annat. Kan ju inte blogga hela dagen.. Eller ? ;) Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback